1. Úvodní ustanovení1.1.Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) upravují vzájemné smluvní vztahy mezi provozovatelem ubytování „Resort Dymník“ - „Penzion Dymník” a „Hotel Dymník” - (dále jen společně „hotel“) – společností ECGW s.r.o., IČO: 28730445, DIČ: CZ28730445, se sídlem Lužické náměstí 211/15, 40801 Rumburk, zápis v OR, sp.zn.: C 29102/KSUL vedená u Krajského soudu v Ústí nad Labem (dále jen „ubytovatelem“) a hostů, kterým ubytovatel poskytuje přechodné ubytování v hotelu a současně takovým osobám, které projeví o přechodné ubytování v hotelu zájem (dále jen „host“).1.2.Uzavřením smlouvy o ubytování mezi ubytovatelem a hostem ve smyslu ust. § 2326 a násl. zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále také jen „OZ“), na jejímž základě ubytovatel poskytuje ubytovanému přechodné ubytování na sjednanou dobu nebo na dobu vyplývající z účelu ubytování v hotelu, se host zavazuje za ubytování a související služby zaplatit cenu dle aktuálního ceníku ubytovatele, a to za podmínek uvedených ve smlouvě o ubytování a těchto obchodních podmínkách (dále také jen „smlouva“).1.3.Uzavřením smlouvy se host zavazuje dodržovat práva a povinnosti ubytovaného dle těchto obchodních podmínek. Obchodní podmínky jsou uvedeny na webových stránkách ubytovatele www.dymnik.cz 2. Objednání a rezervace ubytování2.1.Objednání ubytování a souvisejících služeb lze učinit písemnou formou, a to buď poštou na adresu sídla ubytovatele nebo e-mailem na [email protected], případně na [email protected] (zájem o ubytování pouze na Penzionu) nebo vyplněním a odesláním formuláře na webových stránkách ubytovatele. Objednat ubytování lze i telefonicky, avšak v takovém případě je objednávka považována za přijatou až po jejím následném písemném potvrzení ze strany hosta.2.2.Objednávka musí obsahovat následující informace:a) jméno a příjmení hosta,b) termín ubytování,c) kontaktní údaje hosta: telefonní číslo, e-mail, adresu trvalého bydliště, d) počet osob a požadavky na související služby.2.3.Host má možnost před odesláním objednávky překontrolovat uvedené informace a tyto informace doplnit nebo změnit před odesláním objednávky. Odesláním objednávky uděluje host souhlas s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy. Před odesláním objednávky prostřednictvím formuláře na webových stránkách host potvrdí, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a rozhodne o udělení souhlasu se zpracováním osobních údajů.2.4.Po obdržení objednávky ze strany hosta jedním z výše uvedených způsobů ubytovatel objednávku zpracuje a potvrdí v podobě potvrzení o rezervaci, ve kterém budou uvedeny platební podmínky. Potvrzením objednávky ze strany ubytovatele dochází k uzavření smlouvy o ubytování v rozsahu uvedeném v potvrzení o rezervaci. Ubytovatel je oprávněn objednávku rovněž odmítnout nebo navrhnout hostovi její úpravu.2.5.Host má možnost kromě výše uvedeného způsobu uzavření smlouvy s ubytovatelem uzavřít smlouvu v listinné podobě v místě ubytování, a to i bez předchozí objednávky. V takovém případě si ubytovatel a host mezi sebou upraví vzájemná práva a povinnosti ve formě smlouvy o ubytování, která bude obsahovat úplné podmínky sjednané mezi ubytovatelem a hostem. V případě, že ubytovatel a host uzavřou smlouvu v listinné podobě, tato smlouva nahrazuje v plném rozsahu veškeré dosud sjednané závazky mezi smluvními stranami.2.6.Host je rovněž oprávněn provést objednávku pro sebe nebo ve prospěch třetí osoby. V případě, že host neprovádí objednávku pro sebe, zavazuje se o tom ubytovatele vždy předem informovat a současně třetí osobě poskytnout nezbytné podklady pro jednání s ubytovatelem, kterými třetí osoba doloží, že objednávka ubytování byla provedena v její prospěch. Pokud tuto povinnost host nesplní, ubytovatel má možnost od smlouvy o ubytování odstoupit. V takovém případě se smlouva ruší od počátku, a to vyjma těch ustanovení, která směřují k ochraně práv a nároků ubytovatele (například právo na náhradu škody, ušlého zisku a sjednaných smluvních pokut). Tyto obchodní podmínky se v plném rozsahu použijí i na vztah ubytovatele a osoby, pro kterou bylo hostem ubytování sjednáno, v takovém případě je host povinen takovouto třetí osobu předem s obchodními podmínkami seznámit.2.7.Práva a povinnosti smluvních stran výslovně neupravená smlouvou se řídí těmito obchodními podmínkami a aktuálním ceníkem dostupným prostřednictvím webových stránek ubytovatele. Stanoví-li smlouva něco jiného než tyto obchodní podmínky, použije se smlouva. 2.8.Ubytovatel v rámci ubytování poskytuje rovněž další dodatečné služby k ubytování, a to například úklid pokoje, nebo parkování vozidla. Specifikace dodatečných služeb je uvedena na webových stránkách ubytovatele (dále jen „související služby“). 3. Ceny ubytování a platební podmínky3.1.Cena ubytování je stanovena podle aktuálního ceníku ubytovatele. Aktuální ceník je dostupný prostřednictvím webových stránek ubytovatele a na vyžádání v recepci hotelu. Ubytovatel si vyhrazuje právo upravit ceny v závislosti na změně právních a zejména daňových předpisů, a stejně tak v důsledku tzv. „vyšší moci“, pokud takové okolnosti nastaly v době od přijetí objednávky. V takovém případě je ubytovatel povinen hosta na úpravu ceny včetně jejího zdůvodnění bez zbytečného odkladu upozornit, a to nejpozději před ubytováním.3.2.Cena za ubytování je splatná dle platebních podmínek uvedených v potvrzení rezervace a hradí se v plné výši k okamžiku nástupu. V případě prodlení hosta s úhradou platby za ubytování má ubytovatel právo odstoupit od smlouvy.3.3.Ubytovatel může hostovi nabídnout zvýhodněnou cenu ubytování při variantě platby ceny ubytování předem. V případě, že si host zvolí tuto variantou, ubytovatel může předem požadovat uhrazení až plné ceny ubytování (dále jen „záloha“). Host je v takovém případě povinen uhradit zálohu v souladu s platebními podmínkami uvedenými v potvrzení rezervace. V případě objednávky ubytování prostřednictvím webového formuláře, má přímo host možnost volby zvýhodněné ceny ubytování, pokud je tato možnost aktuálně v nabídce ubytovatele.3.4.Rezervace ubytování se stává závaznou po uhrazení zálohy. Úhradou se rozumí připsání příslušné částky na bankovní účet ubytovatele, není-li dohodnuto jinak. Nebude-li záloha hostem řádně a včas uhrazena, vyhrazuje si ubytovatel právo odstoupit od smlouvy o ubytování a rezervaci zrušit.3.5.Pokud ubytovatel uvádí ve své nabídce slevu z původní ceny, tak platí vždy cena po slevě. Slevy nelze vzájemně kombinovat.3.6.Ubytovatel může požadovat zaplacení vratné kauce ve výši měsíční platby za ubytování. Vratná kauce je určena pro krytí možných škod způsobených hostem v hotelu nebo k úhradě dlužných částek, poplatků z prodlení a jiných nároků ubytovatele vůči ubytovanému. Nároky ubytovatele vůči ubytovanému mohou být hrazeny z této vratné kauce. Ubytovatel se zavazuje vratnou kauci, resp. její částku zbývající po uspokojení nároků ubytovatele, vrátit ubytovanému v hotovosti při řádném předání pokoje ubytovaným, případně bezhotovostním převodem na účet hosta nejpozději do 10 pracovních dnů ode dne předání pokoje ubytovaným.
4. Zrušení rezervace, odstoupení od smlouvy před nastoupením k ubytování, nedostavení se k čerpání ubytování4.1.Od smlouvy o ubytování a rezervace ubytování je host oprávněn odstoupit nejpozději přede dnem nástupu k ubytování, a to i bez udání důvodu. Host je v takovém případě povinen doručit ubytovateli písemné oznámení o odstoupení od smlouvy. Při odstoupení od smlouvy platí host poplatek za zrušení smlouvy o ubytování (dále jen „storno poplatek“) dle následujícíh podmínek: a) Při zrušení rezervace více jak 48 hodin před 14.00 hodinou v den nástupu (nástup ve středu, zrušení v pondělí do 14:00) se neúčtuje žádný storno poplatek. b) Při zrušení rezervace 24 hodin před 14.00 hodinou dne příjezdu je účtován storno poplatek ve výši ceny 1 noci. V případě zvýhodněných balíčků je storno poplatek účtován v hodnotě 30 % z ceny balíčku. c) Při zrušení rezervace v den nástupu či v případě "no show" se účtuje storno poplatek ve výši 100 % z ceny pobytu. Toto neplatí v případě, že host o pozdějším nástupu k ubytování s dostatečným předstihem ubytovatele informoval, ne však později než 1 den před plánovaným nástupem k ubytování. Na formu upozornění se přiměřeně užijí podmínky stanovené v odst. 2.1 těchto obchodních podmínek.4.3. Storno podmínky pro skupinové rezervace se řeší individuálně. 5. Ubytování hostů5.1.Ubytovávání hostů v hotelu probíhá v době od 14:00 do 19:00 hodin, nedohodnou-li se ubytovatel s hostem jinak. Host může být ubytován po 19:00 hodině, pokud se na tom s ubytovatelem předem písemně dohodne.5.2.Host ohlásí svůj příjezd na recepci hotelu pověřenému pracovníkovi ubytovatele. Počet hostů osob ve sjednaném pokoji odpovídá počtu osob, který byl uveden v potvrzení rezervace, popřípadě ve smlouvě o ubytování. Případnou změnu počtu hostů osob se host zavazuje předem oznámit ubytovateli při nástupu k ubytování. Ubytovatel si vyhrazuje právo neubytovat předem neohlášené osoby včetně dětí. Ubytování domácích zvířat podléhá předchozímu písemnému souhlasu ubytovatele a je zpoplatněno dle ceníku služeb ubytovatele.5.3.Při nástupu k ubytování předloží host na recepci hotelu doklad totožnosti (například občanský průkaz, cestovní průkaz, nebo povolení k pobytu), podle něhož recepce hotelu ověří totožnost hosta. Správnost svých osobních údajů a dobu ubytování potvrdí host podpisem na registrační kartě hotelu či v ubytovací knize ubytovatele. Identifikační údaje hosta z dokladu zapíše ubytovatel do knihy hostů. Doba ubytování může být prodloužena pouze se souhlasem ubytovatele a musí být prodloužena zápisem v ubytovací knize ubytovatele.5.4.Při nástupu, v průběhu nebo na konci ubytování host hradí cenu ubytování dle čl. 3 těchto obchodních podmínek. Po uhrazení ceny ubytování vystaví ubytovatel k příslušné platbě daňový doklad, který předá nebo zašle hostovi.5.5.Před nástupem k ubytování je ubytovatel oprávněn požádat hosta o předložení platné platební karty, jejím oprávněným držitelem bude host, a to za účelem provedení předběžné autorizace (blokace) platby předpokládané ceny ubytování a souvisejících služeb. Host souhlasí s tím, aby při ukončení ubytování mohl ubytovatel konečnou cenu ubytování a souvisejících služeb vyúčtovat prostřednictvím bankovního účtu hosta. Předložením platební karty host souhlasí s poskytnutím údajů platební karty ubytovateli (typ/vydavatel karty, držitel/majitel, datum expirace, číslo karty, bezpečnostní kód karty),které jsou potřebné pro provedení předběžné autorizace platby ve výši předpokládané ceny ubytování a souvisejících služeb (účel poskytnutí).5.6.Při nástupu k ubytování ubytovatel předá hostovi klíče od pokoje, resp. magnetickou či čipovou kartu (dále jen „klíče“). Ztrátu klíčů je host povinen bez zbytečného odkladu oznámit ubytovateli. Klíče jsou majetkem ubytovatele a při jejich ztrátě je host povinen uhradit náklady, které bude ubytovatel nucen vynaložit na odstranění následků ztráty klíčů. Host bere na vědomí, že nesmí umožnit užití klíčů třetím osobám, na které se nevztahuje smlouva o ubytování. 6. Pravidla ubytování6.1.Host má právo užívat po sjednanou dobu smluvený pokoj, a to včetně společných prostor hotelu a souvisejících služeb. Host je povinen v pokoji udržovat pořádek a čistotu. Vedle toho se zavazuje zacházet s majetkem ubytovatele šetrně a chránit vybavení pokoje proti poškození. Host je povinen bezodkladně oznámit ubytovateli zjištěné závady nebo poškození pokoje, vybavení pokoje a ve společných prostorách hotelu.6.2.Host se zavazuje v době od 22:00 hodin do 6:00 hodin dodržovat v pokoji a společných prostorách noční klid, a neobtěžovat třetí osoby nadměrným hlukem. Návštěvy v pokoji lze přijímat pouze po předchozím ohlášení a souhlasu ubytovatelem na recepci hotelu, a to v době od 8:00 do 20:00 hodin a ve společných prostorách hotelu. 6.3.Při odchodu z pokoje řádně uzavřít vodovodní uzávěry, zhasnout světla, vypnout elektrické spotřebiče, které se v době nepřítomnosti hosta neužívají, a uzavřít okna v pokoji.6.4.Host a osoby, které jej doprovází, se zavazují dodržovat níže uvedená pravidla:a) host nebude provádět podstatné změny v pokoji, a to například přemísťovat vybavení do jiných pokojů, odnášet vybavení pokojeb) host nebude vnášet do hotelu a uschovávat v pokoji spotřebiče, které nejsou určeny pro osobní hygienu nebo kancelářskou práci;c) host nebude znečišťovat společné prostory a okolí hotelu;d) host nebude upravovat či vyměňovat dveřní zámky;e) host nebude používat otevřený oheň a kouřit v pokoji nebo hotelu;f) host nebude umožňovat vstup, pobyt a přespání v pokoji nebo hotelu třetím osobám;g) host nebude vnášet do hotelu a uschovávat v pokoji hořlavé, výbušné a zápalné látky, zbraně, střelivo, jedy, drogy (vč. marihuany), neskladné předměty, plynové spotřebiče, elektrické přímotopné spotřebiče, elektrické varné plotýnky;h) host nebude chovat v pokoji zvířata všech druhů bez předchozí dohody s ubytovatelem, přičemž v takovém případě může ubytovatel požadovat, aby host doložil nezávadný zdravotní stav zvířete prostřednictvím platného očkovacího průkazu;i) host nebude pořizovat kopie klíčů nebo je půjčovat třetím osobám;j) host nebude z pokoje nebo hotelu vynášet jeho vybavení;k) host nebude provádět zásady do rozvodů elektřiny, vody, datových sítí a ústředního topení;l) host nebude uvádět adresu hotelu jako místo svého podnikání nebo trvalého bydliště;6.5.V případě porušení pravidel dle odst. 6.4. těchto obchodních podmínek se host zavazuje za každé jednotlivé porušení pravidel uhradit smluvní pokutu ve výši 2 000 Kč pro případ porušení pravidel dle písm. a) až c) odst. 6.4., smluvní pokutu 5 000 Kč pro případ porušení pravidel dle písm. d) až f) odst. 6.4., a/nebo smluvní pokutu ve výši 10 000 Kč pro případ porušení pravidel dle písm. g) až l) odst. 6.4. těchto obchodních podmínek. Host může smluvní pokutu uhradit rovněž v adekvátní částce v EUR podle kurzovního lístku hotelu. Předmětné ustanovení o úhradě smluvních pokut je ubytovatelem hostům zpřístupněno na webových stránkách hotelu ana vyžádání u pracovníka recepce hotelu. 7. Bezpečnost a odpovědnost za způsobenou škodu7.1.Při nástupu k ubytování se host zavazuje seznámit s bezpečnostními pravidly a evakuačním plánem pro případ požáru. Tyto dokumenty jsou ubytovatelem zpřístupněny na recepci hotelu, na každém patře hotelu a na vyžádání u pracovníka recepce hotelu.7.2.Host a osoby, které jej doprovází, se zavazují umístit a zároveň zabezpečit osobní (vnesené) věci takovým způsobem, aby nemohlo dojít k jejich ztrátě nebo odcizení. Host bere na vědomí, že vnesené věci nejsou ubytovatelem pojištěny a ubytovatel neodpovídá za věci, které nemají vztah k hostovi nebo k osobám, které jej doprovází. Pokud dojde ke ztrátě nebo odcizení vnesených věcí v důsledku jednání nebo hrubé nedbalosti hosta nebo osob, které jej doprovází, ubytovatel za případnou škodu neodpovídá. Odpovědnost ubytovatele za škodu na vnesených věcech je omezena do výše stonásobku ceny ubytování za jeden den. Nárok na náhradu škody na vnesených věcech musí host uplatnit u ubytovatele bez zbytečného odkladu, a to nejpozději do patnácti dnů po dni, kdy se o škodě dozvěděl. Po marném uplynutí této doby má ubytovatel právo nárok na náhradu škody odmítnout. Odpovědnost ubytovatele za vnesené věci se v otázkách neupravených těmito obchodními podmínkami řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a souvisejícími právními předpisy České republiky.Pro maximální komfort hosta jsou hotelové pokoje vybaveny sejfy pro uschování osobních cenností. Ubytovatel není odpovědný za cennosti hostů v pokojích (peníze, klenoty, cenné papíry, kreditní karty, počítače, tablety, fotoaparáty atd.), pokud nejsou uloženy v trezoru. Peníze, klenoty, cenné papíry, kreditní karty, počítače, tablety, fotoaparáty atd. v hodnotě do 10.000,- CZK je host povinen uložit v trezoru v hotelovém pokoji. Cennosti svojí hodnotou převyšující částku 10.000,- CZK je důrazně doporučeno uložit v trezoru hotelu, jinak za jejich ztrátu není ubytovatel odpovědný.Pokud host požádá, převezme od něj ubytovatel do úschovy peněžní prostředky, klenoty nebo jiné cennosti. Ubytovatel je oprávněn převzetí do úschovy odmítnout, pokud jde o věci nebezpečné nebo hodnotou a rozsahem pro ubytovací zařízení neúměrné. Jedná se zejména o peněžní prostředky či věci (klenoty a jiné cennosti), jejichž hodnota přesahuje částku 100 000,- Kč. Ubytovatel požaduje, aby mu věci byly do úschovy byly předány v uzavřené či zapečetěné schránce. Host požádá hotel o převzetí věcí do úschovy prostřednictvím pracovníků recepce. V případě ztráty kontaktuje host neprodleně recepci, která zajistí přivolání policie. Za ztrátu cenných věcí neumístěných v trezorech nebo nepředaných pověřenému pracovníkovi hotelu nenese hotel odpovědnost.7.3.Při ubytování v hotelu si host musí počínat tak, aby nedocházelo k nedůvodné újmě na svobodě, životě, zdraví nebo vlastnictví hosta, osob, které jej doprovází, ubytovatele a třetích osob. Host se zavazuje uhradit ubytovateli náhradu škod způsobenou hostem, osobami, které jej doprovází, nebo třetími osobami, kterým host umožnil vstup do hotelu a/nebo pokoje, a to formou platby v hotovosti na recepci hotelu nebo z bankovního účtu prostřednictvím platební karty dle odst. 5.5 těchto obchodních podmínek. Host je v takovém případě povinen poskytnout ubytovateli potřebnou součinnost v náhradě škody prostřednictvím platební karty a uděluje souhlas s užitím údajů k platební kartě k provedení platby z účtu hosta za účelem náhrady vzniklé škody.7.4. Je-li hostovi za poplatek poskytnuto parkovací místo na hotelovém parkovišti, nevzniká tím žádná smlouva o úschově ani jakékoliv obdobné ujednání a jediným smluvním závazkem ubytovatele v tomto ohledu je samotné umožnění hostovi dočasně použít dané parkovací místo. Cena parkovného se řídí platným ceníkem hotelu. Ubytovatel neodpovídá za ztrátu či poškození vozidla zaparkovaného nebo pohybujícího se na parkovišti, za ztrátu či poškození jeho obsahu a za škody způsobené osobám a zvířatům, rovněž není zodpovědný za škody způsobené v důsledku nahodilého jevu nebo vyšší moci a za škody způsobené vandalismem. Ubytovatel neodpovídá za škody způsobené výhradně jinými hosty nebo jinými třetími osobami. 8. Reklamace8.1. Host je povinen uplatnit případnou reklamaci ubytování nebo souvisejících služeb ihned po zjištění závady na recepci ubytovatele, aby mohla být zjednána náprava. Odstranění závady či nedostatku je ubytovatel povinen provést bez zbytečných průtahů přiměřeně dané situaci. Pokud se nepodaří takto sjednat nápravu, sepíše ubytovatel spolu s hostem protokol o reklamaci, na němž je uveden předmět reklamace a vyjádření ubytovatele, případně pracovníka recepce ubytovatele. Na opožděné a neodůvodněné reklamace nebude brán zřetel. V případě rozdílných stanovisek ubytovatele a hosta, na základě, kterých nebude možné reklamaci jednoznačně vyřešit, souhlasí host s tím, aby vyřešení reklamace náleželo ubytovateli.8.2. Ubytovatel je povinen reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od obdržení reklamace s návrhem řešení či zamítnutím reklamace s řádným odůvodněním.8.3. Předmětem reklamace může být pouze nefunkční vybavení, podstatné technické závady, nekvalitní služby, nebo související služby v neúplném rozsahu,byly-li tyto služby součástí smluvního vztahu.8.4. Pokud host nevyužije z důvodů na své straně objednané a rezervované ubytování nebo související služby, nevzniká mu nárok na náhradu ani na slevu z ceny ubytování a souvisejících služeb.8.5. Host je povinen oznámit reklamaci ubytování a souvisejících služeb pouze v průběhu jejich čerpání. Na reklamace uskutečněné po ukončení ubytování a čerpání souvisejících služeb nebude brát vzhledem k povaze poskytovaných služeb zřetel. 9. Ochrana osobních údajů9.1.Ubytovatel je správcem osobních údajů ve smyslu zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, a čl. 4 odst. 7 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „Nařízení“). Identifikační a kontaktní údaje ubytovatele jako správce osobních údajů jsou uvedeny v odst. 1.1. těchto obchodních podmínek.9.2.Ubytovatel za účelem sjednávání, plnění a vymáhání práv ze smlouvy o ubytování zpracovává osobní údaje hostů, kterými jsou (i) jméno a příjmení, (ii) identifikační znaky, jakými jsou datum narození, a adresa trvalého bydliště, a (iii) kontaktní údaje, jakými jsou korespondenční adresa, telefonní číslo a e-mailová adresa. Tyto osobní údaje ubytovatel uchovává po dobu 3 let od ukončení plnění smlouvy o ubytování.9.3.Ubytovatel za účelem zákonné povinnosti vést v písemné podobě evidenční knihu dle ust. § 3 odst. 4 zák. č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů, zpracovává osobní údaje hostů, kterými jsou (i) jméno a příjmení, (ii) adresa místa trvalého pobytu nebo místa trvalého bydliště v zahraničí, (iii) číslo občanského průkazu nebo cestovního dokladu fyzické osoby, které je ubytování poskytováno. Tyto osobní údaje ubytovatel uchovává po dobu 6 let od provedení posledního zápisu9.4. Ubytovatel za účelem zákonné povinnosti vést domovní knihu dle ust. § 100 písm. f) a § 101 zák. č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zpracovává osobní údaje hostů, kteří nejsou občany České republiky, kterými jsou (i) jméno a příjmení, (ii) den, měsíc a rok narození, (iii) státní občanství, (iv) číslo cestovního dokladu, (v) číslo víza, (vi) trvalé bydliště v zahraničí. Tyto osobní údaje ubytovatel uchovává po dobu 6 let od provedení posledního zápisu. Listinné dokumenty nahrazující domovní knihu je ubytovatel povinen uschovávat po dobu 6 let od ukončení ubytování cizince.9.5.Osobní údaje budou zpracovávány automatizovaně a elektronické podobě. V případě uzavření smlouvy o ubytování a jiných dokladů v listinné podobě, ubytovatel je ubytovatel oprávněn zpracovat osobní údaje mechanicky v listinné podobě. Ubytovatel neposkytne ani žádným způsobem nezpřístupní získané osobní údaje třetí osobě bez souhlasu ubytovaného, vyjma případů, kdy mu povinnost předat údaje přikazuje zákon.9.6.Host je oprávněn žádat přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu nebo výmaz, omezení zpracování, nebo přenesení osobních údajů. V případě pochybnosti o řádném postupu ubytovatele má právo obrátit se s žádostí o přezkoumání postupu ubytovatele na Úřad pro ochranu osobních údajů, se sídlem Pplk. Sochora 27 170 00 Praha 7, www.uoou.cz, e-mail: [email protected] (dále jen „ÚOOU“).9.7.K žádostem dle odst. 9.6. těchto obchodních podmínek poskytuje ubytovatel informace hostům bez zbytečného odkladu, a to ve lhůtě jednoho měsíce od obdržení žádosti. Tuto lhůtu může ubytovatel v případě potřeby a s ohledem na složitost a počet žádostí prodloužit o další dva měsíce, o takovém prodloužení je host informován do jednoho měsíce od obdržení žádosti spolu s důvody pro tento odklad. Pokud host podal žádost v elektronické formě, poskytne ubytovatel informace rovněž v elektronické formě, je-li to možné a pokud host nepožádal o jiný způsob.9.8.Pokud ubytovatel žádost hosta týkající se ochrany osobních údajů zamítne, informuje jej do jednoho měsíce od přijetí příslušné žádosti a uvede důvody vedoucí k zamítnutí žádosti. Host je v takovém případě oprávněn podat stížnost k ÚOOU a/nebo návrh k příslušnému soudu.9.9.Veškeré informace a úkony ve smyslu čl. 9 těchto obchodních podmínek poskytuje a činí ubytovatel bezplatně, vyjma případů, kdy jsou podané žádosti zjevně bezdůvodné nebo nepřiměřené, zejména proto, že se opakují, pak je ubytovatel oprávněn, buď žádat úhradu nákladů spojených s vyřízením žádosti, nebo odmítne žádosti vyhovět.9.10.V případě, že by došlo k porušení zabezpečení osobních údajů a tento případ porušení bude mít za následek vysoké riziko pro práva a svobody hostů, ubytovatel oznámí toto porušení hostům bez zbytečného odkladu. 10. Ukončení ubytování10.1.Ubytování hosta skončí posledním dnem doby, na kterou byla uhrazena cena ubytování, nedohodne-li se písemně host s ubytovatelem jinak.10.2. Ubytovatel je oprávněn ukončit ubytování hosta a vypovědět smlouvu, a to i bez výpovědní doby a nároku hosta na vrácení ceny ubytování a souvisejících služeb, za následujících podmínek:a) host nebo osoby, které jej doprovází, závažným způsobem poruší povinnosti vyplývající ze smlouvy, těchto obchodních podmínek, nebo ceníku ubytovatele, případně jiným závažným způsobem porušuje dobré mravy v hotelu, poškozuje majetek ubytovatele, narušuje veřejný pořádek nebo hrubým způsobem obtěžuje třetí osoby, a to za podmínky, že o této možnosti byl host ze strany ubytovatele předem vyrozuměn a závadný stav sám neodstranil;b) zdravotní stav hosta nebo osob, které jej doprovází, ohrožuje zdraví třetích osob.10.3.V případě, že host ukončí ubytování dříve, než bylo s ubytovatelem sjednáno, nebo dojde k naplnění podmínek dle odst. 10.2. těchto obchodních podmínek, ubytovatel má právo na úhradu celé ceny za ubytování a souvisejících služeb.10.4. V den ukončení ubytování uvolní host pokoj nejpozději do 10:00 hodin, nedohodne-li se předem písemně s ubytovatelem jinak. Host je povinen předat ubytovateli pokoj ve stavu, v jakém jej převzal. Nepředá-li host pokoj ve stavu, v jakém jej převzal, je povinen uhradit ubytovateli náhradu vzniklé škody postupem dle odst. 5.5. těchto obchodních podmínek.10.5.Při ukončení ubytování host uzamkne pokoj a odevzdá klíče na recepci hotelu, pokud se s ubytovatelem nedohodne jinak.10.6.Pokud host neuvolní pokoj ve stanoveném čase, ubytovatel je oprávněn účtovat další ubytovací noc nebo osobní věci hosta vystěhovat a tím zajistit, aby nedošlo k omezení práv dalších hostů. Pokud host nezajistí převzetí osobních věcí bez zbytečného odkladu poté, co k tomu byl ubytovatelem vyzván a spolu s tím nesplní veškeré své dosavadní závazky vůči ubytovateli, má se za to, že si nepřeje k ponechaným věcem vykonávat vlastnická práva, nebo věci držet a souhlasí s tím, aby ubytovatel s těmito věcmi nakládal jako vlastník dle svého uvážení. 11. Závěrečná ustanovení 11.1. Ubytovatel si vyhrazuje právo ve výjimečných případech nabídnout hostovi jiné ubytování, než bylo původně sjednáno, pokud se nijak podstatně neliší od ubytování dle potvrzení rezervace.11.2.Ubytovatel může prodloužit hostovi ubytování jen za předpokladu, že k tomu má v hotelu volnou kapacitu.11.3.Právní vztahy vzniklé při plnění těchto obchodních podmínek se řídí právním řádem České republiky s vyloučením kolizních norem, zejména pak zákonem č. 89/2012 Sb. občanský zákoník, v účinném znění. Veškeré spory budou řešeny dohodou; pokud se ubytovatel a host nedohodnou, budou řešeny u Okresního soudu v Děčíně.11.4.Tyto Obchodní podmínky jsou nedílnou součástí potvrzení rezervace a tvoří součást smlouvy ve smyslu ust. § 1751 odst. 1 OZ. Host má povinnost se s obchodními podmínkami před objednáním ubytování seznámit. Ubytovatel k tomu zajišťuje podmínky prostřednictvím své webové prezentace, rezervačního formuláře a na vyžádání. Obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 1.2.2019. Změny a doplňky těchto obchodních podmínek mohou být individuálně upraveny mezi ubytovatelem a hostem výlučně písemnou formou.
Obchodní podmínky Penzion.cz
1.1. Internetová stránka Penzion.cz („Portál Penzion.cz“) je portál na zprostředkování rezervace ubytování provozovaný společností ONLINE HOLDING s.r.o., se sídlem Kolbenova 882/5a, Vysočany, 190 00, Praha 9, zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 9533 („Provozovatel“). Korespondenční adresa Provozovatele: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 539 539 e-mail: [email protected].
1.2. Ubytovací zařízení je vlastníkem/nájemcem ubytovacích prostor („Ubytovací zařízení“), poskytujícím Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované na Portálu Penzion.cz.
1.3. Zákazník je osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních („Zákazník“).
1.4. Provozovatel vystupuje jako zprostředkovatel rezervace ubytování pro Ubytovací zařízení ve smyslu § 2445 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a jeho povinností je tak obstarat příležitost k uzavření smlouvy pro Ubytovací zařízení se Zákazníkem („Smlouva“). Provozovatel není Stranou Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím zařízením a v žádném případě nenese jakoukoli odpovědnost za neuzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím zařízením nebo za porušení Smlouvy Zákazníkem nebo Ubytovacím zařízením.
2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky („VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování nabízeném Ubytovacím zařízením na Portálu Penzion.cz („Služba“).
2.2. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Ubytovacím zařízením se řídí smlouvou o zprostředkování a těmito VOP.
2.3. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Zákazníkem se řídí Smlouvou, těmito VOP a obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení („OP zařízení“), jež jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře u každého konkrétního Ubytovacího zařízení zprostředkovávaného na Portálu Penzion.cz. V případě rozporu mezi těmito VOP a OP zařízení mají přednost ty obchodní podmínky, které jsou příznivější pro Zákazníka. Zákazník je povinen se seznámit s VOP i OP zařízení.
3.1. Smluvní vztahy mezi smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
3.2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz/. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Provozovatelem a Zákazníkem, který je spotřebitelem, ze Smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
3.3. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz/ je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
4.1. Objednání
Zákazník vyjadřuje svůj zájem o Službu odesláním rezervačního formuláře („Objednávka“). Provozovatel ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje v Objednávce a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání Služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení Objednávky / schválení závazné nabídky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání ubytovacího poukazu Zákazníkovi).
Provozovatel na Portálu Penzion.cz zobrazuje taktéž nabídky Ubytovacích zařízení inzerovaných na webovém portále www.spa.cz („Portál Spa.cz“). V případě, že dojde k zaslání Objednávky na pobyt z Portálu Spa.cz, řídí se daný smluvní vztah obchodními podmínkami Portálu Spa.cz, dostupnými na: https://www.spa.cz/vseobecne-obchodni-podminky.html. Zákazník je povinen se s danými obchodními podmínkami před odesláním Objednávky seznámit.
4.2. Cena služby
Cena Služby je určována Ubytovacím zařízením. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v Objednávce. Provozovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně (s informací o měně, kterou se cena řídí); po schválení závazné nabídky Zákazníkem dojde k závazné objednávce Služeb, tj. k uzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Provozovatelem.
Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení na Portálu Penzion.cz jsou určovány Ubytovacím zařízením, jsou pouze orientační a nejsou závazné do doby zaslání závazné nabídky ze strany Provozovatele Zákazníkovi.
Portál Penzion.cz uveřejňuje nabídky Ubytovacích zařízení vedle českých korun též ve vybraných cizích měnách (zejména v EUR), přičemž přepočet do českých korun se řídí kurzem nastaveným Ubytovacím zařízením, nebo aktuálním směnným kurzem České národní banky uvedeným na stránkách https://www.cnb.cz/cs/financni-trhy/devizovy-trh/kurzy-devizoveho-trhu/kurzy-devizoveho-trhu/ – přepočet je platný vždy k momentu návštěvy Portálu Penzion.cz Zákazníkem. Zákazník bere na vědomí, že při zveřejnění nabídek Ubytovacích zařízení v jiné měně než českých korunách může dojít po provedení Objednávky k úpravě částky vyjadřující cenu za Služby (zejm. např. v důsledku změny směnného kurzu). Konečná cena vyjádřená v měně závazné pro danou Objednávku se však od okamžiku zaslání závazné nabídky Provozovatelem nemění.
Pokud není stanoveno jinak, konečná cena nezohledňuje případné doplňující požadavky Zákazníka, které byly zadány do poznámkového pole během Objednávky či takové požadavky, které jsou během telefonické objednávky považovány za doplňující, o čemž je Zákazník informován během hovoru. Doplňující poznámky jsou zobrazeny též v ubytovacím poukazu a doprovodných e-mailech. Doplňující požadavky aktivně sjednává Ubytovací zařízení přímo se Zákazníkem.
V případě nevratných rezervací je Ubytovací zařízení oprávněno si strhnout odpovídající částku pouze v případě, mají-li takové doplňující požadavky Zákazníka vliv na celkovou cenu ubytování. Provozovatel nenese odpovědnost za poskytnutí doplňujících požadavků, jejich cenu či kvalitu.
4.3. Platební podmínky
Platba se provádí Ubytovacímu zařízení, zpravidla při nástupu v Ubytovacím zařízení. U rezervace může být požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100 % ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení Objednávky.
4.4. Dárkové poukazy
Dárkové poukazy jsou poukazy vydané Provozovatelem, které může Zákazník zakoupit a jejich uplatněním s nimi zaplatit za Objednávku, tj. lze s nimi zakoupit pobyt v Ubytovacím zařízení („DP“). Hodnoty na DP s hodnotami jiných slevových kuponů, nelze současně sčítat.
Zákazník má možnost si zakoupit DP v jedné z nabízených hodnot, který může následně využít pro jeden z pobytů nabízených na Portálu Penzion.cz. Informace o konkrétním pobytu uvedeném na DP není závazná a DP lze použít i pro jiné pobyty nabízené v době uplatnění DP na Portálu Penzion.cz.
Zákazník má možnost si zvolit formu doručení DP. Elektronická forma DP doručovaná na e-mailovou adresu Zákazníka je zdarma, papírová forma DP doručovaná prostřednictvím doručovatele poštovních služeb (např. Českou poštou) je zpoplatněna částkou 70,- Kč.
DP je po jeho vystavení nepřenosný a uplatnit jej může pouze Zákazník či osoba na něm uvedená, a to k výběru pobytového balíčku z aktuální nabídky na stránkách Portálu Penzion.cz a dalších stránkách určených Provozovatelem (v současné době pouze na Portálu Spa.cz) s ohledem na volné kapacity Ubytovacího zařízení.
Platnost DP je uvedena na jeho přední straně a činí nejméně 12 (slovy: dvanáct) měsíců ode dne jeho vystavení. Pokud se platnost DP dle těchto VOP liší (je kratší) od té uvedené na přední straně DP, platnost na přední straně DP má přednost. Po uplynutí platnosti DP (např. v případě jeho nevyužití) ztrácí Zákazník možnost jej uplatnit a nemá nárok za něj požadovat náhradu.
Provozovatel může na žádost Zákazníka rozhodnout o prodloužení platnosti DP. Zákazník nemá na takové prodloužení nárok a je si vědom toho, že záleží vždy na rozhodnutí Provozovatele.
Každý DP, případně jakýkoliv slevový či jiný kupon poskytnutý Provozovatelem v souvislosti s jeho Službami, je jednorázový a po jeho uplatnění pozbývá platnosti.
Jestliže hodnota DP nedosahuje ceny objednaného pobytu, rozdíl může být doplacen jakoukoliv platební metodou umožněnou Provozovatelem. V případě, že je cena pobytu nižší, než je hodnota DP, rozdíl v hodnotě se neproplácí a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
DP není směnitelný za peníze, nelze jej rozměnit či čerpat postupně. Hodnotu DP je možné vyčerpat pouze jeho jednorázovým uplatněním.
Použitím DP se v žádném případě nemění postavení Provozovatele jako zprostředkovatele rezervace ubytování Zákazníka v Ubytovacím zařízení.
4.5. Zprostředkování komunikace
Ubytovací zařízení přistoupením k těmto VOP souhlasí se zprostředkováním komunikace Provozovatelem prostřednictvím Portálu Penzion.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Penzion.cz) („Zprostředkování komunikace“) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a další osoby (a v souladu s platnými právními předpisy je o tom poučí a případně získá souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu Zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Provozovatele za jakékoli nároky třetích stran nebo sankce vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby Zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.
5.1. Storno podmínky pro ubytování
Storno podmínky jsou určeny v OP zařízení. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace Zákazníkem zrušena (zrušení rezervace Provozovatel Zákazníkovi písemně potvrdí) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.
5.2. Storno podmínky pro dárkové poukazy
Zákazník je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy na koupi DP ve lhůtě 14 dní ode dne obdržení, tj. vystavení DP, to neplatí, pokud v této lhůtě již DP uplatnil. Pro odstoupení může využít jakoukoliv formu jednoznačného prohlášení o odstoupení od smlouvy. Uplatnění tohoto práva zašle Provozovateli korespondenčně nebo e-mailem.
Po vystavení a uplynutí 14denní lhůty k vrácení je DP nevratný a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
5.3. Zákazník je povinen informovat Provozovatele o všech změnách v Objednávce nebo jejím zrušení písemně.
5.4. V případě zrušení Objednávky ze strany Provozovatele, případně Ubytovacího zařízení, bude Zákazníkovi nabídnut alternativní termín, případně pobyt v jiném Ubytovacím zařízení. V případě, že Zákazník alternativy nepřijme, vrátí Provozovatel Zákazníkovi uhrazenou platbu, kterou Zákazník zaplatil Provozovateli za takto zrušenou Objednávku. Platby Zákazníka zaplacené Ubytovacímu zařízení a případné vícenáklady Zákazníka nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Zákazník nárokovat po Ubytovacím zařízení, nikoliv po Provozovateli.
5.5. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením řeší Zákazník sám a napřímo s Ubytovacím zařízením.
5.6. Reklamace Služeb Provozovatele je možná písemně elektronicky na e-mailové adrese [email protected] nebo korespondenčně na adrese ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec. Reklamace Zákazníka týkající se Služeb Provozovatele bude vyřízena ihned, případně co nejdříve po jejím obdržení, nejpozději však do 30 dnů a Provozovatel vyvine maximální úsilí k tomu, aby Zákazníkova reklamace byla vyřešena k jeho spokojenosti. Zákazník bude o stavu a způsobu vyřízení své reklamace průběžně informován.
5.7. Platby Zákazníka a případné vícenáklady Ubytovacího zařízení nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Ubytovací zařízení nárokovat po Zákazníkovi, nikoliv po Provozovateli.
6.1. Veškerý obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení jsou na Portál Penzion.cz ukládány Ubytovacími zařízeními. Ve vztahu k obsahu a informacím uvedeným v nabídkách Ubytovacích zařízení tak Portál Penzion.cz vystupuje jako poskytovatel služby, jež spočívá v ukládání informací poskytnutých uživatelem (Ubytovacím zařízením) ve smyslu čl. 14 směrnice Evropského parlamentu a Rady 2000/31/ES ze dne 8. června 2000 o některých právních aspektech služeb informační společnosti, zejména elektronického obchodu, na vnitřním trhu („Směrnice o elektronickém obchodu“) a § 5 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů („Zákon o některých službách informační společnosti“).
6.2. Provozovatel není (v souladu s čl. 15 Směrnice o elektronickém obchodu a § 6 Zákona o některých službách informační společnosti) povinen dohlížet na obsah jím přenášených nebo ukládaných informací, ani aktivně vyhledávat skutečnosti a okolnosti poukazující na protiprávní obsah informace.
6.3. Provozovatel v souladu s čl. 6.2 těchto VOP obsah a informace v nabídkách Ubytovacích zařízení neověřuje a ani nad nimi nevykonává žádnou kontrolu nebo dohled. Provozovatel tak negarantuje přesnost, úplnost, správnost, legálnost nebo dostupnost obsahu a informací uvedených v nabídkách Ubytovacích zařízení.
6.4. Dozví-li se Provozovatel prokazatelně o protiprávní povaze ukládaného obsahu a informací postupem dle čl. 5 těchto VOP, učiní v souladu s § 5 odst. 1 písm. b) Zákona o některých službách informační společnosti neprodleně veškeré kroky, které lze po něm požadovat, k odstranění nebo znepřístupnění takovéhoto obsahu a informací.
6.5. Případná odpovědnost Provozovatele za obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení se řídí pravidly uvedenými ve Směrnici o elektronickém obchodu a v Zákoně o některých službách informační společnosti.
6.6. Za vlastní obsah a informace uvedené na Portálu Penzion.cz nese Provozovatel odpovědnost v souladu s použitelnou právní úpravou.
7.1. Kterákoliv osoba může Portálu Penzion.cz nahlásit protiprávní obsah a informace nacházející se na Portálu Penzion.cz způsobem popsaným v tomto čl. 7 VOP („Oznamovatel“).
7.2. Oznamovatel je povinen nahlásit Provozovateli protiprávní obsah na Portálu Penzion.cz postupem dle tohoto čl. 7 VOP („Oznámení“).
7.3. Oznamovatel je povinen Oznámení doručit Provozovateli písemně elektronicky na e-mailovou adresu [email protected] nebo korespondenčně na adresu ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec.
7.4. Oznámení musí obsahovat alespoň:
(a) údaje o Oznamovateli, a to včetně jeho kontaktních údajů;
(b) identifikaci nabídky Ubytovacího zařízení nebo umístění obsahu na Portálu Penzion.cz včetně celé unikátní adresy URL dané stránky;
(c) prohlášení obsahující sdělení, že daný obsah je protiprávní;
(d) vysvětlení důvodů protiprávnosti daného obsahu;
(e) další informace nezbytné pro posouzení protiprávnosti daného obsahu.
7.5. Oznamovatel odpovídá za správnost, pravdivost, úplnost, oprávněnost a odůvodněnost Oznámení. Oznamovatel nese odpovědnost za Oznámení, které nesprávně, nepravdivě, neoprávněně či neodůvodněně označuje právně nezávadný obsah, a to včetně odpovědnosti za újmu způsobenou Ubytovacímu zařízení, jehož obsahu se Oznámení týká, a/nebo Provozovateli.
7.6. V případě, že Oznámení nebude obsahovat nejméně údaje a informace uvedené v čl. 7.4 těchto VOP, nemusí být takové Oznámení ze strany Provozovatele považováno vzhledem k okolnostem případu za řádně učiněné. Provozovatel je v takovém případě oprávněn vyžádat si od Oznamovatele doplňující informace k Oznámení.
8.1. Ubytovací zařízení odpovídá za obsah nabídek; nesmí v nabídkách uvádět nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob a odpovídá za újmu způsobenou porušením této povinnosti.
8.2. Uvede-li Ubytovací zařízení opakovaně (dvakrát a vícekrát) v nabídce nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob, je Provozovatel oprávněn smluvní vztah s Ubytovacím zařízením ukončit odstoupením od smlouvy. Ubytovací zařízení je povinno bezodkladně po účinnosti odstoupení odstranit všechny své nabídky a obsah z Portálu Penzion.cz. Neučiní-li tak, je Provozovatel oprávněn odstranit všechny nabídky a obsah daného Ubytovacího zařízení.
Zpracování osobních údajů při poskytování Služeb ze strany Provozovatele (včetně nakládání se soubory cookies, zasílání obchodních sdělení a nahrávání telefonních hovorů) se řídí zásadami zpracování osobních údajů dostupnými zde:
www.penzion.cz/privacy-policy/
10.1. Znění těchto VOP může Provozovatel průběžně měnit či doplňovat. Zákazník bere na vědomí, že na smluvní vztah mezi ním a Provozovatelem se budou vždy uplatňovat VOP platné k okamžiku uzavření Smlouvy.
10.2. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 14.3.2022.
10.3. Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle Portálu Penzion.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.penzion.cz.
Zásady ochrany soukromí pro remarketing